duminică, 18 aprilie 2010

SĂ NU TE IUBEŞTI CU POPI...

Cu vreo 11 ani în urmă aveam un AUDI american frumuşel rău şi supraccesoritat, dar  piperat rău la întreţinere. Sătulă de facturile obraznice din service mă hotărăsc pentru o Nova pe injecţie. Găsesc un anunţ în ziar "vînd Dacia Nova nouă, 36 de milioane".  Cum oficial era 39, mă bucur de chilipir şi mă duc să văd maşina. La volan un popă care-mi cam făcea ochi dulci. Ştiind că mătuşa mea, tanti Dana se iubeşte cu un popă ghiduş îl întreb cum îl cheamă. Intuisem bine, era năstruşnicul de popa Simon.
O Dacie Nova şoricie pe care zdrăngăneau toate tablele.
-Părinte dar în ziar scria că maşina-i nouă! Mai ai şi alta?
Îmi zâmbeşte frumos:
-Sigur că-i nouă! Uite cole-şa în bord: 8000 de kilometri!
-Părinte, kilometrajul nu funcţionează!
-Ei, cauţi pricină? Numai bunul Dumnezeu e perfect!
-Părinte, maşina asta are peste 100.000 de kilometri!
-Eu gândeam că femeile nu se pricep la maşini!
-Şi eu mă gândeam că un preot nu minte! Un preot minte, părinte Simon?
-Dacă trebuie, minte fata tatii!
-Păi cum vine asta părinte?
-Da' preotul nu-i om? Omul  e supus greşelii! Da' văd că ţie nu pot să-ţi vând maşina! Hai să mai stăm de vorbă!
-Părinte! Mie mie frică de Dumnezeu şi ţie de tanti Dana! Umblă sănătos!
Auzind de tanti Dana popa Simon demară cu scrâşnet de cauciucuri.
Nu trecu prea mult şi se pare că păcatele îl răpuseră pe simpaticul părinte atacându-i ficatul ori pancreasul, ori poate pe-amândouă. Tanti Dana zise sec:
-Aşa-i trebuie! A găsit ce-a căutat! Era popă, nu trebuia să se iubească!
 Se pare că mătuşa nu-i iertase popii desele trădări. Nu că ea ar fi fost uşă de biserică!
La o vreme poliţia investiga moartea violentă a mătuşii mele,tanti Dana. Ajungând anchete în ograda unui fost iubit, potentat al zilei, poliţia o lăsă cum a picat, adică o încadră superficial la sinucidere, chit că dispăruse tot aurul mătuşii şi se pare că din cheile găsite-n casă nu se potrivise niciuna la uşă.
Descoperindu-se cadavrul joi, sâmbătă aveam deja liber la înmormântare.
La poarta cimitirului fratele mai mare zise apăsat: Ei, a găsit ce-a căutat! Cu trei popi trebuia să se iubească?
Acum, printre lumea puţină venită la înmormântare pentru o clipă am avut inpresia că-l zăresc pe părintele Simon zâmbind şugubăţ. Evident, a fost o iluzie, părintele era demult oale şi ulcele!
Acum, la câtă lume cunoştea ea a fost de mirare că au venit atât de puţini. Sigur, majoritatea amanţilor ei erau cazaţi demult pe dincolo, iar cei ce mai trăiau aveau mai puţine libertăţi de mişcare de la paralizii, preinfarcturi şi alte mizerii ale bătrâneţii. Cei care nu veniseră nu erau musai mai buni decât ea dar aşa le plăcea să creadă.
Cei ce veniseră în schimb, nu veniseră musai de dragul ei ci mai degrabă să se convingă c-au scăpat de ea ori să nu piardă ocazia să mai prindă o bârfă cât de mică, fiindcă aşa succes cât avusese tanti Dana la bărbaţi cu funcţii şi la mărimile oraşului mai rar!
Pentru cine nu ştie cine-i tanti Dana vă invit să citiţi PUTEREA BLESTEMULUI şi POPA-I SEMN DE GHINION.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Compromite-te comentând în bordel LA TANTI ELVIRA !

 

©2009La Tanti Elvira | by TNB