luni, 22 martie 2010

Madamă la Paris

Trecuseră vreo doi ani de la Revoluţie şi luam masa la Majestic împreună cu prietenul nostru, dom' Profesor, care avea o supărare cu distribuţia pe lanţ la Volvo.
 Amintindu-şi că are un cunoscut, Viorel, angajat la room-service în hotel cu un model identic de Volvo şi aflând că este de serviciu, urcăm să-i ceară lămuriri.
 Da, tipul chiar avea o adresă în Băneasa la cineva care dezmembra Volvo dar câteva minute era ocupat cu servirea unor greci.
Aşteptându-l în room-service, apare o doamnă elegantă şi jovială.
Ne face conversaţie, ne spune bancuri mişto, îi face complimente rugbistului dar fără a depăşi măsura şi apare şi Viorel:
Doamna răstoarnă neglijent poşeta căutând rujul şi nu pot să nu remarc că o poşetă relativ mică adăpostea o sumă importantă de bani.
Cu nonşalanţă ia 100.000 şi-i dă lui Viorel:
-Ţine, barosane, să mă chemi şi altădată.
-De ce 100.000, se miră Viorel? Parcă decartai câte 20.000...
-Te plângi, barosane? Eu sunt corectă în afaceri! M-ai chemat pentru grec dar erau 5 în cameră. I-am rezolvat pe toţi şi-am luat mălaiul de la fiecare! 500.000!
Pricepând ce meserie avea doamna, rugbistul întreabă mirat:
-100.000 de căciulă? Nu-i cam mult? Eu lucrez în învăţământ şi am 9000 impozabil!
-9000 pe lună? - se minunează "doamna". Iepuraş, eu pentru banii ăştia nu fac nici cu ochiul. Şi am doar nouă clase! Ei, eu dacă făceam liceul acum eram madamă la Paris!





4 comentarii:

Anonim spunea...

Bun, am inteles ! Iepurasii erau scumpi, ( cam prea, zic eu, da' ce, ma pricep? ), vorba e, a gasit dom' profesor piesa pentru volvo, HM ? (tibi)

22 martie 2010 la 17:03
Doina Popescu-Brăila spunea...

Da, dom' Profesor şi-a păstrat calmul, cică tarifele la iepuraşi erau comparabile cu Viena şi am plecat la Băneasa de unde a luat piesa de la un bandit.
Dom' profesor avea un fel de a plăti cu veselie şi n-a pus la suflet dar mie mi s-a părut că a fost jefuit.

23 martie 2010 la 02:43
Doina Popescu-Brăila spunea...

Am nimerit la un bandit în Băneasa, care l-a speculat dar dom' Profesor avea o nonşalanţă în a se lăsa jefuit...
A râs şi-a plătit cât la iepuraşi!

23 martie 2010 la 02:50
Anonim spunea...

tibi

Intelept dom' Profesor ! Important nu este sa ai bani, important este sa stii sa-i cheltui ! Pe iepurasi, pe volvo, pe carti, pe calatorii, pe ce vrei si pe ce nu vrei, banul are valoare numai in masura in care ne folosim de el, ca sa ne facem viata mai frumoasa.

26 martie 2010 la 13:41

Trimiteți un comentariu

Compromite-te comentând în bordel LA TANTI ELVIRA !

 

©2009La Tanti Elvira | by TNB