joi, 17 iunie 2010

ŞEF CU PANTALONII ÎN VINE

Mihai se însurase virgin şi după şase ani de căsnicie parcă-l apucă cheful de-o aventură dar se pare că nu avea cu cine.

Sorin, prietenul lui era un campion în salturi din pat în pat. Îi vânduse mai demult un pont cu tabăra de copii. Cu un pol nou la paznic, intrai şi, la căsuţa 11 era locul de acţiune. Dacă nu era încă liber, o cravată de pionier decolorată legată de clanţă era semn că mai aveai de aşteptat. La rândul tău, ca să nu fii inoportunat trebuia să laşi cravata drept semnal.
Mihai se decise să ceară sprijinul lui Sorin ca să-i prezinte pe cineva. Cum Sorin nu era acasă, soţia lui, Ligia îl pofti la o cafea.
Nu-i trebui mult să-şi dea seama că o nevastă neglijată ca Ligia este amatoare de-o aventură picantă.
Avea însă o condiţie: nu acasă, în scutecele conjugale!
Mihai se gândi la tabără şi Ligia fu rapid de acord. Mihai se gândi amuzat că şi Ligia cunoaşte locul.
Ajunşi la locul faptei, paznicul le luă banii bucuros dar îi preveni că mai este cineva în bârlog.
Mihai intră în panică: la bafta lui, nu era exclus să fie Sorin cu vreo pipiţă şi atunci să vezi tărăboi!
Ligia era veselă şi sexoasă foc şi se mai linişti. Din vorbă-n vorbă o trase pe Ligia între căsuţe ca să nu aibă traseul amorezilor în raza vizuală dar, ce să vezi, pe o alee era chiar maşina şefului său, Alexianu.
Acum, Alexianu era un super-tip dar era totuşi util să-l ai la mână pentru orice eventualitate. Şi la o adică, n-ai oricând şansa să-ţi prinzi şeful cu izmenele-n vine, nu?
Uşa se deschise şi întoarse capul să vadă cu cine iese şefu’. Ligia îi zise că-i porc dacă se uită dar el nu rezistă şi se uită.
Rămase interzis:
-Să mor io! Ştii cu cine şi-o trage şefu’ pe şestache?
-Sper că nu cu nevastă-ta!
-Să mor io, ăsta şi-o trage cu nevastă-sa!
-Normal, din an în Paşti! Acuma cu cine era?- zise Ligia aţîţată.
-N-auzi fată? Cu nevastă-sa! Cu a lui! Ne-vas-ta lui!
-Ce tâmpit! Aşa ceva n-am pomenit!
Mihai o dezamăgi lejer pe Ligia şi se întoarse înciudat în oraş.
A doua zi se răţoi la Alexianu:
-Bre, ori io am vedenii, ori mata îţi regulezi nevasta proprie şi personală pe furiş în tabără!
-Ei, şi!
-Cum, bre, vrei să zici că-i normal?
-De ce nu?
-Bre, şefu’ da în dormitoru’ lu’ matale-ţi intră pioneze-n cur? La tabără vii cu bunăciunea, nu cu nevasta!
-Ia-auzi, bă! Da’ nevastă-mea ce-o fi?
-Şefu’ ori eşti ţăcănit, ori ai mata un motiv!
-Băiete, mi-am propus ca până-mi pun sculele-n pod să-mi satisfac toate fanteziile: în pod, în căpiţa cu fân, în apă la mare, în tren, mă rog, lista-i lungă! I-am auzit pe băieţi cu tabăra şi am vrut şi io! E vreo crimă?
-Da’ bre, da’ cu nevasta? Toată lumea te ţine de mare crai…
-Băiete, norocul meu că cea mai bună tipă cu care m-am culcat e nevastă-mea! Da’ ascultă la mine: dacă nu-ţi ţii pliscu’ te detaşez la Frecăţei şi mă duc la tabără cu nevastă-ta!
-Nevastă-mea nu face de-astea!
-Zău? Săptămâna trecută am întâlnit-o la pădure la Gârboavele cu bou’ ăla la care-i regulezi tu nevasta!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Abia acum am fost mai atenta la art.tale de pe 100.ro si m-am distrat grozav.Am sa caut sa citesc din urma cit mai multe articole.Despre Braila am auzit si eu multe, dar imi place savoarea cu care povestesti.
Cu bine, Odorica

17 iunie 2010 la 18:37

Trimiteți un comentariu

Compromite-te comentând în bordel LA TANTI ELVIRA !

 

©2009La Tanti Elvira | by TNB