duminică, 31 octombrie 2010

Sinceritate conjugală

John stinge televizorul. Nevasta îi spune rugător:
-John, noi nu am mai făcut sex de patru ani.
John se întoarce leneş cu faţa la perete:
-Poate, tu!
Peste o săptămână…
John strigă disperat:
-Nevastă, am rămas fără baterii la telecomandă!
-Bărbate, nu mai răcni, că bateriile de la vibrator nu ţi le dau! Apoi îi privi şăgalnic printre gene:
-De fapt pot să ţi le dau, dacă… faci sex cu mine!
-Auzi, dragă! Meciul ăsta nu este chiar aşa de important pentru mine!
-Ho, închipuitule, că am glumit! Oricum nu poţi concura cu vibratorul!
El, rănit în amorul propriu:
-Nu se ştie niciodată!
-Nu, zău! Bateriile astea noi mă ţin nouă ore!
-Ştii ce? Eu nu concurez cu Robocop! Găseşte-ţi un amant normal şi mai discutăm!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Compromite-te comentând în bordel LA TANTI ELVIRA !

 

©2009La Tanti Elvira | by TNB